Ett ojämnt liv.

En dag upp, andra dagen ner.
Ångesten varvas med välbehag och rus från droger som inte är möjliga att inta genom olika substanser, utan mer måste upplevas fysiskt.
Svårt att förklara för er hur jag menar.
Man måste vara där.

När andra flyr landet, skaffar barn eller gör karriär är det egentligen bara en sak som kvarstår för min del.
"Hålla det äkta", och "hålla nere min skit", som man hade sagt i brooklyn.
Hur jobbig jag än må finna vardagen så kan jag inte låta bli att älska den.
Luvan över huvudet i morgondisen på väg till jobbet, pumpandes tung musik i lurarna.
Arbeta hårt. Det verkar ligga i släkten. Jag gillar det.

Quality of life.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad roligt att du skriver igen :)

2009-12-12 @ 19:20:04
URL: http://sofienyblin.sexvarning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0