En fin balansgång.

Jag får pikar. Gliringar.
Håll dig inom ramarna. Stick inte ut näsan. Folk gillar inte när andra säger vad dom tycker.
Rätta dig in i ledet.
En del vill inte att jag ska blogga. Dom tycker att jag blottar för mycket. Berättar om saker jag inte borde så att fel människor får tillgång till det.

Tydligen är det tabu att stå för vad man tycker och vem man är.
Jag är den jag är. Alla gillar det inte, få älskar det. Kanske för att så många har så svårt för det själva.
Sanningen är att alla parter hittar hit. Ni stör er på mig, eller så älskar ni det jag skriver. Och det viktiga är egentligen inte vad ni tycker, utan att jag ens kan framkalla en reaktion, en känsla, hos er. Det gör mig nöjd. Och ni vet var ni lämnar era spår.

Kommentarer
Postat av: Kim

Helt jävla rätt.

2009-12-07 @ 04:09:42
URL: http://kimbloggar.blogg.se/
Postat av: tea

Amen. Du satte vartenda jävla ord mitt i prick.

2010-01-20 @ 01:09:10
URL: http://livelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0